Аратта - На головну

28 квітня 2024, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Гарних і поганих начальників можна розпізнати по тому, як вони поводяться з офіціантами

Суспільне життя 12998 переглядів

Опубліковано - 20.04.2006 21:01 | Всі новини | Версія для друку

Остерігайтеся людей, у яких система цінностей міняється в залежності від ситуації, і які можуть “включати і виключати” свою привабливість у залежності від статусу людини, із якою вони спілкуються
Остерігайтеся людей, у яких система цінностей міняється в залежності від ситуації, і які можуть “включати і виключати” свою привабливість у залежності від статусу людини, із якою вони спілкуються
Керівник корпорації Raytheon Білл Суонсон склав буклет з 33 коротких життєвих спостережень за назвою «Неписані правила менеджменту Суонсона», що представляє собою збірник багаторічного досвіду керівної роботи, яким автор хоче поділитися зі своїми колегами-керівниками.

За словами Суонсона, серед 33 правил “Неписані правила менеджменту Суонсона”, яких було надруковано 250 тис. екземплярів, одне працює завжди: “Людина, яка люб’язна з вами, але груба з офіціантом чи взагалі з іншими людьми, - це погана людина”.

Суонсон говорить, що вперше помітив це давно, ще в 70-х роках. Одного разу він обідав із чоловіком, що почав ображати офіціанта через те, що в ресторані не виявилося визначеної марки вина. “Остерігайтеся людей, у яких система цінностей міняється в залежності від ситуації, і які можуть “включати і виключати” свою привабливість у залежності від статусу людини, із якою вони спілкуються”, - говорить він, додаючи: “Особливо будьте обережні з тими, хто грубо поводиться з людьми, що виступають у ролі підлеглих”.

Один із засновників популярної американської мережі булочних “Au Bon Pain” Рон Шейч, нині керівник компанії “Panera Bread”, розповідає, що одного разу він проводив співбесіду з кандидаткою на посаду головного юрисконсульта. Жінка була дуже мила із Шейчем, однак перетворилася в дивну грубіянку стосовно людини, що прибирала зі столу. На роботу він її не взяв.

Шейч говорить, що щораз, коли в “Panera Bread” розглядаються кандидати на керівні посади, він запитує свою секретарку Лауру Парізі, як ці кандидати з нею розмовляли, тому що деякі здобувачі “нахабні, егоцентричні та грубі”.

Директор компанії “Witness Systems”, Дейв Гуд, особисто переконався в дієвості цього правила, коли під час переговорів офіціантка перекинула келих червоного вина на дорогий костюм іншого директора. Той заспокоїв дівчину і навіть пожартував, мовляв, “душ він сьогодні ще не приймав”. Кілька днів потому, коли переговори зайшли в безвихідь, той директор зміг зняти всі протиріччя.

Начальники, що накидаються на офіціантів, як би декларують “Я кращий! Я розумніший!”, - вважає Гуд. “Такі люди не йдуть назустріч”, - говорить він.

Люди розглядають офіціантів як своїх тимчасових працівників. Тому те, як начальники поводяться з офіціантами, показує, як вони поводяться і зі своїми працівниками, говорить директор компанії “Sara Lee” Бренда Барнс, яка запевняє, що вона є вимогливим керівником, однак ніколи не підвищує голос і не принижує співробітників. “Той факт, що я сиджу в кріслі керівника, не робить мене краще за якого-небудь робітника на будівництві”, - говорить вона. “Якщо ви поводитеся з офіціантом або з підлеглим як із сміттям, не думаю, що він буде намагатися виконувати свою роботу”, - додає вона.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Суспільне життя»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Хто не знає свого минулого, той не вартий свого майбутнього. Хто не шанує видатних людей свого народу, той не вартий пошани”
Максим Рильський

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.