Аратта - На головну

4 травня 2024, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Суд відхилив претензії російської авіакомпанії до українських військових: українські засоби ППО Ту-154 не збивали!

Правосуддя 10746 переглядів

Опубліковано - 28.05.2012 23:14 | Всі новини | Версія для друку

Суд відхилив претензії російської авіакомпанії до українських військових: українські засоби ППО Ту-154 не збивали!
Суд відхилив претензії російської авіакомпанії до українських військових: українські засоби ППО Ту-154 не збивали!
Апеляційний господарський суд Києва відхилив скаргу російської авіакомпанії «Сибір» (S7 Airlines) на рішення київського Господарського суду, який довів невинність українських військових у катастрофі російського літака Ту-154 в 2001 році.

"Сибір" намагається через суд домогтися стягнення матеріального збитку з України за загибель лайнера, нібито збитого українською ракетою.

Літак, що виконував рейс Тель-Авів - Новосибірськ, зазнав аварії в жовтні 2001 року над Чорним морем. Внаслідок катастрофи загинули 78 осіб - 66 пасажирів (51 - громадяни Ізраїлю) і 12 членів екіпажу.

Комісія Міждержавного авіаційного комітету створена одразу після трагедії, дійшла висновку, що лайнер над Чорним морем помилково збила ракета С-200, випущена в ході навчань українських ППО в Криму. У 2003-2005 роках український уряд виплатив 15,6 млн доларів компенсації родичам загиблих.

У 2004 році авіакомпанія "Сибір" подала до Господарського суду Києва позов до Міноборони і Держказначейства, в якому вимагала стягнути з української влади 15,32 мільйона доларів США за збитий літак.

Разом з тим, проведена в 2008-2010 роках з ініціативи Міноборони України додаткова експертиза Київського науково-дослідного інституту судових експертиз (КНДІСЕ) зробила висновок про те, що літак Ту-154 не міг бути збитий українською зенітною ракетою в 2001 році.

Українські експерти посилаються на дані контролю РЛК «Геленджик» від 4 жовтня 2001 року, згідно з якими в повітряному просторі за 30 секунд до вибуху спостерігався невідомий об’єкт на відстані 49,9 кілометра від місця катастрофи. Експертиза КНДІСЕ встановила, що якби невідомим об’єктом була ракета 5В28 ЗРК С-200В українських військ (яка підійшла до літака "зверху, ззаду і зліва"), то вона не могла за 30 секунд за своїми тактико-технічним характеристиками подолати відстань до літака й уразити його. Суд першої інстанції прийняв експертизу українських фахівців як доказ.

Комісія дійшла висновку, що під час підриву бойової частини ракети відстань до літака мала становити 780 метрів.

У такому випадку в літак потрапило б "до трьох вражаючих елементів". Відповідно, знищення літака при таких умовах є практично неможливим.

Крім цього, експерти стверджують, що літак Ту-154 йшов по трасі "своєчасно не заявленій", тому "не пройшов попередження по всіх пунктах спостереження радіотехнічних військ Російської Федерації і збройних сил України". До такого висновку експертів підштовхнув той факт, що лайнер не випромінював сигнал "Я свій", хоча мав у своєму розпорядженні апаратуру для визначення державної належності і повинен був включити її в 400 км від кордонів СНД. Примітно, що мішень "Рейс" подібної апаратури не мала.
ЗРК С-200В
ЗРК С-200В
Заперечуючи поразку літака українською зенітною ракетою, експерти не вказують інших можливих причин катастрофи Ту-154. Однак не виключили, що джерело ураження літака могло знаходитися як зовні, так і всередині лайнера, зокрема представляти собою вибуховий пристрій, розташований "між стелею внутрішньої частини літака "і його зовнішньою оболонкою.

Винні у загибелі літака досі не встановлені.

Господарський суд Києва на початку вересня 2011 року відмовився задовольнити позов російської авіакомпанії про стягнення матеріального збитку.

Довідка «Аратти»:

1. Координати місця падіння Ту-154 - 42°11′ п. ш. 37°37′ с. д.

2. Відстань від точки старту на мисі Опук до місця падіння Ту-154 - ~340 км, хоча в ЗМІ фігурує відстань 250 км.

3. Відстань від точки старту до можливої точки ураження (літак з початковою швидкістю 14,17 км/хв падав по кривій з висоти 11 100 м і орієнтовно 5 хвилин) - 400-430 км.

Коефіцієнт планування у Ту-154 приблизно 15 на гладкому крилі. Оскільки літак летів на ешелоні, висота якого близько 11 км, механізація крила не випущена, - в ідеальних умовах літак плануючи пролетів би 165 км, то відстань аварійного падіння (від точки ураження на ешелоні до точки падіння) склала приблизно 100 км.

4. Час пуску ракети - 12:41:20 (час - київський).

5. О 12:39 літак увійшов до зони відповідальності диспетчерів Ростова-на-Дону і зробив доповідь.

6. Час вибуху - 12:41 - 12:43

7. Час втрати зв`язку з літаком (на радарі) - 12:45:02 (джерело)

8. Дальність ураження ЗРК С-200В ("Вега") ракетою 5В28 - 240 км.

9. Швидкість польоту ракети 5В28 - 72 км/хв - до цілі на відстані 350 км вона має долетіти не швидше, ніж за 5 хв.

10. В момент вибуху ракета могла знаходитися на відстані не далі ніж 200 км від стартової позиції...
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Правосуддя»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Майбутнє відкидає свою тінь назад”
Іоганн Гете

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.