Аратта - На головну

18 травня 2024, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- першою Українською конституцією вважається документ «Пакти і Конституція прав і вольностей запорозького війська», складений гетьманом Пилипом Орликом у 1710 році. Історики мають різні думки щодо того, чи був цей документ Конституцією у сучасному розумінні цього слова або прогресивним твором, який випередив свій час, адже перші Конституції в Європі і США з’явилися лише за сімдесят років потому. Реальної сили Конституція Пилипа Орлика так і не набула, оскільки складалася вона на чужині та її укладачі не мали змоги повернутися в країну. Але в історії вона залишилася як оригінальна правова пам’ятка, яка вперше в Європі обгрунтовує можливість існування парламентської демократичної республіки.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Штовханина навколо закону про уряд. Банкова відкидає аргументи Мороза

Влада 6910 переглядів

Опубліковано - 23.01.2007 12:51 | Всі новини | Версія для друку

Штовханина навколо закону про уряд. Банкова відкидає аргументи Мороза
Штовханина навколо закону про уряд. Банкова відкидає аргументи Мороза
Юридична бездоганність позиції Президента України щодо Закону України “Про Кабінет Міністрів” підтверджена документально.

Прес-служба Президента України неодноразово офіційно коментувала перипетії навколо ветування Президентом України прийнятого Верховною Радою Закону «Про Кабінет Міністрів України». Ці докладні пояснення, а також численні публічні виступи та інтерв’ю компетентних працівників Секретаріату Президента дали засобам масової інформації та громадськості можливість скласти цілісну картину подій, зрозуміти позицію та логіку дій Глави держави. Водночас остання заява з цього питання голови Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Верховної Ради В.Тихонова, в якій є закиди до Прес-служби Президента у приховуванні інформації, спонукає вкотре викласти факти.

21 грудня 2006 року Верховна Рада прийняла Закон «Про Кабінет Міністрів України», який був повернутий із пропозиціями Президента для повторного розгляду. Однак 12 січня парламент, долаючи вето, проголосував за Закон зі змінами, які Глава держави не пропонував. У частині сьомій статті 23 було виключено пункт 4 про порядок призначення заступників керівників центральних органів виконавчої влади. Це чітко видно із порівняльної таблиці підготовленого до другого читання законопроекту та стенограми пленарного засідання Верховної Ради від 21 грудня 2006 року. Керівник Апарату Верховної Ради В.Зайчук своїм листом визнав цей факт, вважаючи його «технічною помилкою», і запропонував усього лише підмінити 21 сторінку Закону, поданого на підпис Президенту (сторінка №21 Закону, проголосованого Верховною Радою та сторінка №21 Закону, поданого на підпис Президенту). 16 січня Глава Секретаріату Президента В.Балога своїм листом дипломатично повідомив панові Зайчуку, що ні про яку заміну не може бути й мови. Президент В.Ющенко у своєму листі Голові Верховної Ради О.Морозу звернув увагу, що текст одержаного Закону відрізняється від прийнятого парламентом 21 грудня і підписаного Головою Верховної Ради.

Таким чином, надісланий на підпис Закон «Про Кабінет Міністрів» Глава держави розцінив як документ у новій редакції. Тому 19 січня Президент повернув Закон зі своїми пропозиціями для повторного розгляду. Тепер він має пройти всю процедуру розгляду, передбачену Конституцією України та Регламентом Верховної Ради.

Коментуючи останні заяви Голови Верховної Ради О.Мороза та голови парламентського Комітету В.Тихонова щодо ситуації навколо Закону «Про Кабінет Міністрів України», Глава Секретаріату Президента України В.Балога відзначив, що «слова політиків, навіть такого високого рівня, не можуть замінити Конституцію та закони». В.Балога наголосив, що позиція Президента з цього надзвичайно важливого для країни питання ретельно продумана і юридично бездоганна. «Спроби замінити чітку процедуру схвалення Закону емоційною словесною хвилею переконливо доводять правову вразливість парламенту з цієї проблеми», – підкреслив В.Балога.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Влада»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Коли ми не знаємо собі ціни, то чого ми варті?”
Микола Левицький

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.