Аратта - На головну

17 травня 2024, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Яка ефективність російської пропаганди в різних регіонах України?

Політика 6109 переглядів

Опубліковано - 25.03.2015 16:29 | Всі новини | Версія для друку

Яка ефективність російської пропаганди в різних регіонах України?
Яка ефективність російської пропаганди в різних регіонах України?
Значна кількість жителів Харківської області та Одеської області в тій чи іншій мірі схильні довіряти російській пропаганді і схильні тим тезам, які лунають від ЗМІ Росії.

До такого висновку прийшли соціологи Київського міжнародного інституту соціології (КМІС), опитавши 2013 респондентів, що мешкають в 108 населених пунктах усіх областей України (не включаючи АР Крим).

За його результатами був виведений індекс результативність російської пропаганди (РРП). "Індекс досягає максимального значення 100, якщо людина повністю згодна з усіма п’ятьма твердженнями російської пропаганди і дорівнює мінімальному значенню 0, якщо він не згоден ні з одним. Індекс для тієї чи іншої групи опитаних дорівнює максимальному значенню 100, якщо всі респонденти згодні з усіма п’ятьма судженнями, і індекс дорівнює мінімальному значенню 0, якщо жоден з опитаних не згоден ні з одним з суджень", - пояснили, як розраховували показник в інституті соціології.

Згідно з результатами соцопитування, середнє значення індексу результативності російської пропаганди (РРП) по Україні дорівнює 26.

Найбільш низький рівень схильності російській пропаганді в Західному регіоні (індекс РРП =12) і в Центральному регіоні (РРП =19). Набагато вище значення індексу в Південному регіоні (32). У Східному регіоні значення індексу в 4 рази вище, ніж у Західному та становить 48 пунктів. При цьому, рівень схильності до закордонної пропаганди в Харківській і Одеській областях турбує соціологів. "Крім Луганської та Донецької (індекс 50) областей, які очевидно є проблемними, найбільше занепокоєння викликають Харківська (індекс 50) і Одеська (індекс 42) області. Як нам видається, дуже серйозна контрпропагандистська робота повинна бути зосереджена на Харківській та Одеській областях", - попереджають в київському інституті соціології.

"Ядром пропаганди є квазілогічний ланцюжок - Майдан був організований американцями разом з націоналістами, в результаті майдану до влади прийшли націоналісти, що загрожують російськомовному населенню України, Крим та Схід України були в небезпеці, Крим вдалося захистити, включивши його до складу Росії, а Схід повстав і хоче незавимости і гарантій безпеки, націоналісти, що незаконно прийшли до влади, почали війну зі своїм народом", - наголошується в дослідженні.

Соціологи нагадали, що в січні-лютому російським "Левада-центром" було проведено опитування серед росіян за даними ключових питань, і він показали, що близько 80% населення згодні з твердженнями, наведеними вище. Аналогічні питання були задані українцям. "Істотних відмінностей за статтю і віком немає, жінки (РРП=28) трохи більше схильні до впливу російської пропаганди, ніж чоловіки (РРП=25), люди старше 70 років (РРП=29) дещо більше схильні до впливу ніж у середньому по Україні (РРП-26). Освіта тут теж не має суттєвого впливу - особи з вищою освітою (РРП-24) лише трохи менше зазнають впливу пропаганди, ніж в середньому по Україні", - уточнили в КМІС.

Також соціологи відзначають, що обсяг вибірки 2000 респондентів недостатній для отримання репрезентативних даних по кожній області України. Тому в КМІС прогнозують провести ще один-два опитування по областях України, щоб дослідження стало більш точним.

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Політика»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Уряди, в яких висловлюються протилежні міркування, придатні, доки царює мир”
Наполеон

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.