X

Вітаємо на нашому сайті!

У Вас встановлене розширення AdBlock або подібне. Будь ласка, додайте наш сайт до білого списку, - тим самим Ви сприятимете його розвитку, - адже сайт не утримується олігархами.
Аратта - На головну

24 червня 2018, неділя

«АРАТТА. Вікно в Україну» - домашня сторінка  Лист до редакції  Інформація про портал

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО

Наш партнер - Дата-центр «Об`єднані Мережі України»

Курс валюти:
Курси валют в банках Києва
Курси валют в обмінниках Києва
Курси валют в регіонах України

Галерея дизайну «Аратта» — архітектура, брендінг, поліграфія, веб

Клуб української культури «Аратта» (м.Нововолинськ)

Погода в Україні:

Наш банер

Дотики батьків змінюють ДНК дітей, показало дослідження

У світі науки 1972 перегляди Система Orphus: виділіть орфографічну помилку мишею і натисніть Ctrl+Enter

Опубліковано - 7.12.2017 04:02 | Всі новини | Версія для друку | Коментарі (0)

Дотики батьків змінюють ДНК дітей, показало дослідження
Діти, які були більш неспокійними в дитинстві і отримували менше тактильного контакту, на молекулярному рівні відстають у розвитку від своїх ровесників.

Співробітники Університету Британської Колумбії і Дослідницького інституту Дитячого госпіталю Британської Колумбії встановили, що через тактильний контакт у немовлят відбуваються зміни на молекулярному рівні. Вони помітні навіть 4 роки по тому, повідомляє The Times of India.

У дослідженні взяли участь 94 здорових немовляти. Батьків дітей, яким було 5 тижнів, попросили вести щоденники. До них потрібно було вносити інформацію про тактильний контакт з дітьми під час сну, плачу, годуванні і неспокої немовлят. Коли дітям виповнилося приблизно 4,5 року, вчені зібрали зразки їх ДНК.

Фахівців цікавило метилювання ДНК (модифікація молекули ДНК, що не зачіпає нуклеотидну послідовність). Дослідники виявили відмінності в метилюванні ДНК в 5 областях у дітей, які отримували багато і мало тактильного контакту. У двох областях були гени, пов’язані з імунною системою і метаболізмом. В цілому діти, які були більш неспокійними в дитинстві і отримували менше тактильного контакту, на молекулярному рівні виявилися недостатньо зрілими для свого віку.

А для дорослих, - навіть дотик незнайомця може втішити людину, яка зіткнулася з відмовою і соціальною ізоляцією. До такого висновку прийшли співробітники Університетського коледжу Лондона.

Якщо ви помітили в тексті орфографічну помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter