Аратта - На головну

24 квітня 2024, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Глухів (Сумська область) 12 травня 1870 року, поширилися звістка, що їх знаменитому земляку Артемію Яковичу Терещенко, відомому цукрозаводчику та меценату височайшим указом надано потомственне дворянство. Сини згодом гідно продовжували його справу. А от численні онуки, вже стали прикладати свої здібності в інших іпостасях. Михайло Іванович Терещенко був міністром фінансів та закордонних справ в уряді О.Керенського; Федір Федорович Терещенко був талановитим авіаконструктором, вельми високо цінувався Жуковським, й літаки його конструкцій були прийняті на озброєння російською армією в І Світовій війні...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


З 1 вересня українські траси будуватимуть за новими будівельними нормами

Економіка 4514 переглядів

Опубліковано - 28.08.2019 19:55 | Всі новини | Версія для друку

З 1 вересня українські траси будуватимуть за новими будівельними нормами
З 1 вересня українські траси будуватимуть за новими будівельними нормами
1 вересня 2019 року набирають чинності нові зміни у державні будівельні норми щодо проектування доріг загального користування.

Про це повідомила пресслужба Мінрегіонрозвитку.

Зміна №1 у ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво».

Ці норми вводять низку важливих змін в облаштуванні безпечних та якісних трас, як у Європі, і є обов’язковими. Вони були розроблені фахівцями ДП «ДерждорНДІ» та розповсюджуються на будівництво нових, реконструкцію та капремонт існуючих доріг поза межами населених пунктів.

«З 1 вересня цього року вступають у дію нові важливі зміни в будівельні норми щодо проектування трас. Їх головна мета – підвищення безпеки на дорогах та покращення якості дорожнього покриття — асфальтобетону. Якщо говорити про безпеку руху на дорогах, то новими нормами введено можливість звужувати крайні ліві смуги на найбільших трасах і робити більш безпечну зупинкову смугу, проектувати протизасліплюючі екрани, а також шумові смуги, які допомагають водіям не засинати за кермом. Крім того, ці норми рекомендують влаштовувати SOS-станції на трасах для першої допомоги у випадку різних надзвичайних ситуацій, робити розриви огородження для швидкого проїзду спецтехніки і багато інших змін. Щодо якості дорожнього покриття є теж чимало нововведень. Це використання геосинтетиків і модифікованих бітумів для асфальтобетонних доріг, а також спеціальних перевантажувачів асфальтобетонної суміші», — повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

Він нагадав, що з 1 вересня минулого року в дію вступили нові державні будівельні норми щодо проектування вулиць і доріг в населених пунктах (ДБН “Вулиці і дороги населених пунктів”), які ввели низку принципових змін для безпеки і комфорту дорожнього руху:

— можливість звуження ширини смуг руху на дорогах;

— обов’язкове встановлення спеціальних захисних огороджень на зупинках громадського транспорту;

— обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих переходах;

— обов’язкове влаштування велодоріжок та велосмуг та інші зміни.

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів, вулиць і доріг відповідно до їх призначення.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Світ відповідав розмірам людини,
І людина була мірилом всіх речей”

Михайло Волошин

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.