Аратта - На головну

10 травня 2024, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Що роблять користувачі в інтернеті

Технології 8454 перегляди

Опубліковано - 18.08.2006 20:29 | Всі новини | Версія для друку

Що роблять користувачі в інтернеті
Що роблять користувачі в інтернеті
Дослідницький холдинг ROMIR Monitoring у рамках щоквартального проекту «Моніторинг Інтернету» опублікував звіт, що висвітлює найбільш популярні види діяльності користувачів у мережі.

Під час підготовки звіту було опитано 2641 інтернетників старших 12 років.

Згідно з результатами дослідження, більшість користувачів шукають інформацію в мережі (85%), скачують файли (75%) і використовують програми для мережного спілкування (56%).

У порівнянні з другим півріччям минулого року спостерігається ріст популярності програм для голосового спілкування й онлайнових щоденників. Поступово росте і частка відвідувачів інтернет-магазинів.

Інтереси користувачів-чоловіків і користувачів-жінок трохи відрізняються.

Так, чоловіки трохи частіше, ніж жінки, займаються скачуванням файлів (78% проти 70%), фінансовими операціями через інтернет (16% проти 8%), грають у мережні ігри (13% проти 7%) і користуються програмами для голосового спілкування (10% проти 6%).

Жінки ж значно частіше займаються веденням блогів (14% проти 9% відповідно).

Що цікаво, що пошуком інформації частіше займаються інтернетники старших вікових груп (від 35 років). Трохи молодші користувачі (14-24 роки) частіше скачують файли з мережі, граються, ведуть щоденники, спілкуються у форумах, чатах.

При цьому, фінансові операції через мережу і придбання в інтернет-магазинах частіше за інших роблять респонденти віком від 35 до 44 років.

Щоденна аудиторія мережі відвідує найширший набір сайтів: від найбільш популярних пошукових систем, новинних сайтів і поштових серверів до спеціалізованих порталів.

Користувачі, що заходять у мережу кілька разів на тиждень, значно рідше відвідують сайти, присвячені новинам, комп’ютерам, музиці, кіно, бізнесу.

Чоловіки трохи частіше жінок відвідують новинні портали, сайти про комп’ютери, бізнес і фінанси, спорт, комп’ютерні ігри і анекдоти.

Жінки, у свою чергу, частіше користуються поштовими службами, сайти, присвячені освіті, літературі, театру, медицині і туризму.

За матеріалами: Компьюлента
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Технології»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Слово, що йде від серця, проникає в серце”
Нізамі

 
Реклама на порталі
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.