Аратта - На головну

19 квітня 2024, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Українські дерев`яні церкви були збудовані у символічній формі кораблів та звернуті зі Сходу на Захід. Історично, українські церкви були побудовані з центральним нефом та двома боковими проходами. Це розділення споруди на три частини відповідає трьом догмам, або Божої Священної триєдності: духу, душі, та тілу людини. Багаточислені куполи та шпилі позначають щогли кораблю, а хрести на кожному вістрі розмежовують де бути вітрилам.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Новий губернатор чисто по-пацанськи поставив хрест на будівництві метро в Донецьку: там на «Лексусі» не проїдеш

Зона економічного дива Регіон: Донецька область 9974 перегляди

Опубліковано - 23.03.2010 00:49 | Всі новини | Версія для друку

Вирішення питання по-донецки: нехай бидло, яке не має 5 гривень чи власного авто, стоїть в пробках
Вирішення питання по-донецки: нехай бидло, яке не має 5 гривень чи власного авто, стоїть в пробках
Пан Близнюк раптом забув, як зовсім нещодавно вимагав від Кабміну Тимошенко мільйони на будівництво цього самого метро.

Голова Донецької облдержадміністрації Анатолій Близнюк вважає маренням будівництво та утримання метро в Донецьку на кошти обласного бюджету.

Про це він заявив на прес-конференції в Донецьку в понеділок, 22 березня.

«Якщо держава приймає окремий закон і зобов'язується в бюджеті закладати гроші на компенсацію проїзду - не питання. А якщо так: Донецьк - будуй, а потім не плати зарплату лікарям, вчителям, не експлуатацію дороги, а вкладай у метро - це маячня. Цього робити не можна», - пояснив Анатолій Близнюк.

За словами Анатолія Близнюка, у донецького метро «терміну окупності немає взагалі», а для будівництва метрополітену буде потрібно значно більше 6 мільярдів гривень.

«Якщо держава бере її як соціальний проект і готове до 6, або 5 або 4 гривням собівартості проїзду одного пасажира у знову побудованому метро ... Припустимо, ми його сьогодні побудували. Взяли і побудували. При 4 гривнях собівартості і вартості проїзду в одну гривню хто буде дотувати метро? Треба відповідати на це питання », - заявив Анатолій Близнюк.

На думку донецького губернатора, більш перспективним для Донецька є будівництво наземних дорожніх розв'язок. Одну таку розв'язку Анатолій Близнюк пропонує зробити біля нового стадіону «Донбас-Арена». Ще одну - на виїзді з Донецька до Макіївки.

Перспективним Анатолій Близнюк вважає і будівництво в Донецьку дорожніх розв'язок великими бізнесменами з наступним стягненням плати з водіїв за проїзд.

«Я говорив: «Хлопці ось дивіться, з вулиці через ДМЗ - естакаду на вул. Ткаченко. Це розвантажило б «Золоте кільце». Будь ласка, хлопці робіть його платним. І той, хто хоче стояти на «Золотому кільці» нехай стоїть. А хто хоче під'їхати до шлагбаума, заплатити 5 гривень і за три хвилини проскочити через весь Донецьк і виїхати на Маріуполь - що тут поганого? Я розумію, що це не питання сьогоднішнього дня. Сказати легше, ніж зробити. Реалії інші. Але розуміння того, що саме іншим чином, - інноваційним, треба чинити, мислити зовсім по-іншому, - я думаю, це правильний підхід», - запевнив Анатолій Близнюк.

Дійсно, що тут поганого? Тролейбуси, битком набиті тими, у кого немає 5 гривень на «шлагбаум» і особисте авто, нудьгують в пробках, - але це «нікому» не заважає. «Правильний підхід». Залишається тільки дивуватися, чому в інших містах, у тому числі і в Україні, метро все ж таки існує і навіть розвивається.

Дивує і те, що той же Близнюк не так давно з піною біля рота доводив, що уряд Тимошенко зобов'язаний давати гроші на цей «неокупний проект».
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Зона економічного дива»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Ваша так звана релігія діє як опій: вона заманює і приглушує болі замість того, щоб надати сили”
Новаліс

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.