Аратта - На головну

24 квітня 2024, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Соціоніка: гармонія сексуальної сумісності

Соціоніка 62861 перегляд

Опубліковано - 13.11.2008 | Всі публікації | Версія для друку

Соціоніка: гармонія сексуальної сумісності
Шістнадцять психологічних типів поділяються на четвірки, так звані квадри. Ті типи, що перебувають в одній квадрі, чудово розуміють один одного. У кожній квадрі свої особливості поведінки, свій світогляд, відношення до роботи, відчуття гумору, нарешті, - все те, що можна назвати «духом квадри».

Цікаво, що коли зустрічаються типи з різних квадр, то їм незвичні особливості сексуальної поведінки партнера. Члени однієї квадри є найбільш сексуально сумісними партнерами. Розглянемо детальніше сексуальну поведінку в кожній квадрі.

Перша квадра: «Дон Кіхот», «Гюго», «Дюма» і «Робесп’єр».

Сексуальна програма квадри «Альфа» характеризується ніжними дотиками. У діаді «Дон Кіхот» - «Дюма» партнери «кохають один одного шкірою», мовби розчиняючись в обіймах один одного. Сенсорні типи «Дюма» і «Гюго» люблять, щоб їх ніжно гладили по шкірі. Але «Гюго», в порівнянні з «Дюма», емоційніший і несамовитіший в любощах, через що йому доводиться «розгойдувати» свого дуала - «Декарта» («Робесп’єра»). Проте «Дюма», як ірраціональний сенсорний тип, проявляє більше творчості і гнучкості.

Інтуїтивно-логічні типи - «Дон Кіхот» і «Декарт» («Робесп’єр»), особливо жінки, проявляють спочатку меншу активність. Відносини між «Дон Кіхотом» і «Декартом» характеризуються незначністю відчуттів і емоцій, оскільки це - логічні й інтуїтивні типи. А дзеркальні відносини між «Гюго» і «Дюма» проявляються в яскравих емоціях і відчуттях. Але дуже часто накопичується взаємна підсвідома незадоволеність один одним. Взагалі дзеркальні відносини в шлюбі поступово невротизують партнерів. Особливо страждає від своєї раціональності «Гюго» ; на ірраціональному «Дюма» це відбивається менше.

Друга квадра: «Гамлет», «Горький», «Жуков» і «Єсенін».

У другій квадрі характер сексуальних пестощів зовсім інший. Тут не люблять легких погладжувань, а прагнуть до інтенсивної дії на шкіру, що проявляється в сильних обіймах, коли партнери зціплюють, здавлюють один одного. Сенсорні типи «Македонський» («Жуков») і «Горький» дуже ревниві: одна думка про зраду може отруїти їм життя. Шекспірівський Отелло («Горький») вбиває Дездемону. Характерно, що спочатку він її душив - Шекспір («Гамлет») не випадково показав це. Ми можемо привести приклади з життя: чоловік («Горький») і дружина («Гамлет») живуть в гуртожитку. Оскільки дружина - товариський екстраверт, то чоловік дуже часто ревнує її до сусідів. При цьому сцена кожного разу розігрується майже за Шекспіром: «Ти з ким була ?» - питає «Горький» і берет «Гамлета» руками за шию. Вона скрикує, і він перелякано відпускає її.

Що стосується «Македонського» («Жуков»), то він може в моменти близькості давати чіткі упевнені команди «Єсеніну» - недаремно другий псевдонім цього типу - «Маршал». Дзеркальні відносини «Македонський» - «Горький» досить складні: щоб підлаштуватися під партнера, «Македонському» необхідно постійно контролювати себе, стримуватися. Це дуже стомлює його, але якщо він цього не робитиме, то невротизує «Горького» своєю сенсорикою, яка відсутня у «Гамлета». Від «Гамлета» «Горький» чекає бурхливих драматичних відчуттів і підтримки своїх сенсорних ініціатив. При цьому партнери можуть приймати найнеймовірніші пози.

Цікаво, що коли зустрічаються типи з різних квадр, то їм незвичні особливості поведінки партнера. Так, жінка-«Драйзер» була сильно здивована, коли чоловік - «Єсенін» сильно стискав її в своїх обіймах, - їй довелося «перевчати» його.

Третя квадра: «Цезар», «Бальзак», «Драйзер» і «Джек Лондон».

Сексуальна програма квадри «Гамма» вельми динамічна і часто характеризує акробатичну поведінку партнерів. У діаді «Цезар» - «Бальзак» ініціатива зазвичай завжди в руках «Цезаря», який сенсорно управляє партнером. «Бальзак» підкоряється, навіть якщо його просто рішуче узяти за руку. Він говорить: «Якщо мене узяти і повести, то я одразу піду і не чинитиму опір, піддамся контролю партнера».

Що стосується діади «Драйзер» - «Джек Лондон», то тут характерні часта зміна поз партнерів і висока інтенсивність почуттів, а також велика кількість статевих стосунків (наприклад, за декілька днів) при подальшому тривалому відпочинку. При цьому, якщо «Цезар» після сексуального спілкування «холоне» дуже швидко, то «Драйзеру» може потребувати годину-дві пестощів і погладжувань партнера. Дзеркальні відносини між «Цезарем» і «Драйзером» схожі на відносини між «Македонським» і «Горьким»: «Драйзер» теж досить ревнивий.

В зв’язку з цим цікаво співставити інтимні стосунки «Дюма» і «Цезаря». Між ними відносини повної протилежності. Це може привести до того, що партнери (особливо інтроверт) швидко холонуть один до одного, відбувається дійсно повне сенсорне і емоційне погашення. А ось між «Дон Кіхотом» і «Бальзаком», «Єсеніним» і «Гекслі» таке погашення відбувається рідше – через те, що їхні функції сенсорики знаходяться в підсвідомості.

Четверта квадра: «Холмс», «Ватсон», «Габен» і «Гекслі».

Ігрова поведінка, сміх, пощипування партнера і т.д. такою є сексуальна програма квадри «Дельта». «Холмс» проявляє більше енергії, але менше творчості, щоб «розгойдати» сором’язливого «Ватсона», і менш стриманий в порівнянні з «Габеном». Власне «Габен», економлячи енергію, проявляє зі своїм дуалом «Гекслі» більше творчості, - вони обидва дивляться на це як на високе мистецтво. Для «Гекслі»-жінки характерні звиваючі рухи, кокетливі і подібні до кішки. Дуже сильно впливають стимули ззовні - фільми, література, музика. Слабка сторона «Гекслі» - жалість: партнер може добитися успіху, розповідаючи про свої страждання. У цій ситуації «Гекслі» стає ніжним, відчуває гостру необхідність принести хоч комусь полегшення; До речі, інший псевдонім «Гекслі» - «Дон Жуан»: він успішно залицяється до жінки, але в останню мить може відхилитися від близькості. Тільки його дуал «Габен» або активатор «Холмс» можуть узяти ініціативу в свої руки.

 

До теми:
 
Share/Bookmark
 
Публiкацiї за темою «Соціоніка»:
 
  
Публікації:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Минуле корисне тільки в тому сенсі, що вказує нам шляхи та засоби до розвитку”
Генрі Форд

 
Реклама на порталі
 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.