Аратта - На головну

16 квітня 2024, вівторок

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- передтечею кінотворчості італійськіх неореалістів була стрічка, знята українською кіностудією. Цією кінострічкою фахівці вважають фільм Марка Донського “Веселка” (1943 рік) за однойменною повістю Ванди Василевської. Фільм був знятий на київській кіностудії, яка в роки Другої світової війни була евакуйована в Середню Азію. Він розповідає про українське село під час війни. Президент Рузвельт, переглянувши фільм, надіслав режисерові телеграму з подякою, а у 1944 році картина була відзначена Асоціацією кіно і радіо США.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Кібервійна. На виборах 2020 у США Instagram може стати основною платформою для дезінформації

Національна безпека 13482 перегляди

Опубліковано - 4.09.2019 | Всі публікації | Версія для друку

Кібервійна. На виборах 2020 у США Instagram може стати основною платформою для дезінформації
Про це йдеться у доповіді, яку оприлюднив Ньюйоркський університет.

Джон Сноу з «Гри престолів», голова Facebook Марк Цукерберг, колишній президент Барак Обама і кандидат у президенти США Гілларі Клінтон, спікерка Палати представників Конгресу Ненсі Пелосі - ось далеко не повний список тих, хто став жертвами діпфейків.

Термін з’явився в побуті всього кілька років тому. В його основі лежить комбінація двох словосполучень «deep learning» - «глубоке навчання» з використанням штучних нейронних мереж та «fake» - «фальшивка». Американські експерти впевнені, що відеоролики, змінені за допомогою штучного інтелекту, становлять загрозу для національної безпеки Сполучених Штатів і майбутніх президентських виборів 2020 року. Автор доповіді «Дезінформація і вибори 2020» Пол Барретт з Нью-Йоркського Університету зазначає: діпфейки стануть головним викликом на майбутніх виборах.

«Зображення в цілому все більше стають частиною дезінформації. Технологія, пов’язана з глибокими підробками, стає все більш поширеною та доступною. Ми стикаємося з тим, що поліція називає методом і мотивом. У доповіді я наголошую, що існує потенційна проблема з дезінформацією, яка виходить зліва - від лібералів ... Однак проведені дослідження показують, що головна проблема полягає у правому крилі політичного спектру», - зазначив він.

Система «діпфейк» може створювати переконливі матеріали, ґрунтуючись на вивченні фотографій і відео конкретної людини. Як це було, наприклад, з Марком Цукербергом у червні 2019 року.

«Уявіть собі на секунду, що одна людина повністю контролює вкрадені у мільярдів людей особисті дані: всі їхні секрети, їх життя, їх майбутнє. Я зобов’язаний усім цим Спектру (назва вигаданої організації із стрічок про Джеймса Бонда - прим. ГА). Він показав мені, що той, хто контролює дані, контролюють майбутнє», - нібито заявив Марк Цукерберг.

Згідно з доповіддю Нью-йоркського університету, фейкові новини вважають проблемою 50% американців. Це, на їхню думку, підриває довіру не лише до роботи уряду, але довіру до оточуючих. Пол Баррет додає: більше половини американців вважають, що Facebook і Twitter несуть відповідальність за поширення дезінформації.

«Необхідно приділити увагу не лише Facebook і Twitter, а й Instagram, який ще в 2016 році був платформою, на якій поширювалася велика кількість дезінформації. Це пов’язано з тим, що «Інстаграм» заповнили меми, що є частиною зростаючої проблеми. Я також хотів би підкреслити, що популярний YouTube активно використовувався не тільки творцями фейкового контенту у США, але і Росією», - вважає автор доповіді.

Він зазначає: цілком ймовірно, що на виборах в 2020 році не лише Москва буде поширювати дезінформацію, але також Тегеран і Пекін.

«Іранці вже експериментують з поширенням дезінформації. В останні роки вони також проводили кібератаки. Я думаю, що правоохоронні органи США та соцмережі повинні бути занепокоєними з приводу цього. Китай - третя країна, дії якої мають викликати занепокоєння. Нещодавнє використання Китаєм Facebook і Twitter для поширення дезінформації англійською мовою у зв’язку з ситуацією в Гонконгу є доказом того, що китайці можуть звернути свою увагу безпосередньо на Сполучені Штати наступного року», - вважає Барретт.

У доповіді також представлений і ряд рекомендацій, який дозволить боротися з поширенням дезінформації і діпфейків.

«Наша перша і основна рекомендація - платформи повинні бути готові до дезінформації на основі зображень, особливо з використанням діпфейків. Їм необхідно мати технологію виявлення для боротьби з ними. По-друге, необхідно видаляти фейкові зображення, а не просто повідомляти про них. Нарешті, необхідні внутрішні зрушення в компаніях, які серед іншого можуть полягати у призначенні спеціального людини - фахівця з контенту або дезінформації, який спостерігає за всіма зусиллями компаній в цьому відношенні», - підкреслює Пол Барретт.

У доповіді також наголошується, що потрібен комплексний підхід до вирішення проблем діпфейків на майбутніх виборах і співпраця в цьому питанні всіх компаній, які володіють соцмережами.

 

 
Share/Bookmark
 
Публiкацiї за темою «Національна безпека»:
 
  
Публікації:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Немає більш вірної ознаки поганого устрою міст, ніж велика кількість в них юристів і лікарів ”
Платон

 
Відпочинок на схилах Дніпра
 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2024.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.