Аратта - На головну

4 листопада 2025, вівторок

 

Актуально
Голодомор
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- першою Українською конституцією вважається документ «Пакти і Конституція прав і вольностей запорозького війська», складений гетьманом Пилипом Орликом у 1710 році. Історики мають різні думки щодо того, чи був цей документ Конституцією у сучасному розумінні цього слова або прогресивним твором, який випередив свій час, адже перші Конституції в Європі і США з’явилися лише за сімдесят років потому. Реальної сили Конституція Пилипа Орлика так і не набула, оскільки складалася вона на чужині та її укладачі не мали змоги повернутися в країну. Але в історії вона залишилася як оригінальна правова пам’ятка, яка вперше в Європі обгрунтовує можливість існування парламентської демократичної республіки.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Стенограма переговорів пілотів Качинського не дає відповді на причину катастрофи

Надзвичайна подія 7257 переглядів

Опубліковано - 2.06.2010 12:40 | Всі новини | Версія для друку

Стенограма переговорів пілотів Качинського не дає відповді на причину катастрофи
Стенограма переговорів пілотів Качинського не дає відповді на причину катастрофи
Оприлюднена польськими властями стенограма розмов пілотів в кабіні літака Президента Польщі Леха Качинського, які були записані однією із чорних скриньок, без технічних параметрів польоту лише ускладнюють розуміння причин катастрофи.

Про це сказав в ефірі TVN24 польський пілот Міхал Фішер.

"Ці записи більше ускладнюють, ніж пояснюють. Однозначно не вистачає параметрів польоту, які треба накласти (на розмови), бо інакше маємо цілковите гадання", - сказав він.

Пілот висловив гіпотезу, що екіпаж літака після команди другого пілота "відходимо" на висоті 80 метрів міг почати маневр виходу з режиму посадки, але не встиг це зробити через занадто високу швидкість зниження.

"Можливо, реакція була, лише не маємо тих других записів. Може, збільшено в цей момент потужність двигунів? Може, настала спроба виведення із режиму швидкого зниження. Тому ніхто нічого не казав, бо - діяли", - сказав пілот.

"Цей літак так швидко з того зниження не вийде. Це трохи потриває", - додав він.

За його словами, занадто висока швидкість може бути спричинена помилкою у визначені висоти літака за 4 кілометри від летовища.

"Висота повинна була складати 200 метрів, штурман відчитує 400. Питання, чи літак фактично знаходиться на 400 метрів, чи настала помилка", - сказав він.

Фішер сказав, що така похибка неможлива через яр перед злітно-посадочною смугою в Смоленську, глибина якого 60 метрів, висловивши переконання, що екіпаж користувався барометричним, а не радіовисотоміром.

На його думку, ця помилка може бути спричинена неправильно введеними даними в автоматику літака, переданих екіпажу диспетчером.

Експерт сказав, що перевірити цю гіпотезу можна на основі записів технічних параметрів польоту, які також отримала польська влада, але поки не оприлюднила.

Як повідомлялося раніше, згідно з оприлюдненими польськими властями записами розмов в кабіні пілотів, екіпаж планував зійти на висоту 100 метрів - після чого вирішити: спробувати посадити літак, чи відправитися на запасне летовище.

У Польщі ряд оглядачів вважають, що причиною катастрофи президентського літака під Смоленськом 10 квітня 2010 року стала помилка пілотів, які під тиском високопосадовців, котрі поспішали на урочистості із нагоди 70 річниці Катинської трагедії, наважилися спробувати посадити літак, незважаючи на складні погодні умови.

Найбільша опозиційна партія "Право і справедливість", співзасновником якого був трагічно загиблий Президент, домагається ретельнішого вивчення ролі диспетчера Смоленського летовища в авіакатастрофі.

Літак, на борту якого було 96 пасажирів, розбився за 1 кілометр від злітно-посадочної смуги військового летовище "Північне" під Смоленськом, зачепившись крилом за дерево на висоті шести-восьми метрів.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Надзвичайна подія»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Вони вважають життя наше забавою і житіє прибутковою торгівлею, бо кажуть, то повинно ж звідкілясь мати прибуток, бодай із зла”
Біблія

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.