Аратта - На головну

3 листопада 2025, понеділок

 

Актуально
Голодомор
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Кияни вже платять за новими тарифами у громадському транспорті

Добробут Регіон: м.Київ 4862 перегляди

Опубліковано - 17.01.2011 15:09 | Всі новини | Версія для друку

Кияни вже платять за новими тарифами у громадському транспорті
Кияни вже платять за новими тарифами у громадському транспорті
Маршрутки по три гривні стали реальністю. Частина перевізників підняли ціну проїзду на 50 копійок в ці вихідні. Таке підвищення прогнозували в тому числі і експерти.

Впродовж 2-3 тижнів всі маршрутки Києва піднімуть вартість проїзду.

З 15 січня платити на 50 копійок більше доводиться в маршрутках № 180 (вул.Будищанска - пр.Свободи), № 187 (м. "Нивки" - вул.Тулузи), № 401 (вул.Чорнобильска - ж/д вокзал), № 416 (пр. А.Глушкова - вул.Т.Драйзера), № 458 (пл.Перемоги - пр.А.Глушкова), № 470 (вул.Ягідна - вул.Мазепи) і № 500 (м. "Червоний Хутір"- м."Контрактова площа").

Люди в маршрутках за звичкою заходячи в салон розплачуються за старою ціною. Але, піднімаючи голову і помічаючи табличку з написом "Проїзд 3 грн", мовчки розплачуються. Водії маршруток такою спокійною реакцією не здивовані.

"За два дні тільки три людини обурились. Спеціально рахував. Людей уже не здивувати: держава тисне з усіх боків підвищенням квартплати, газу, продуктів, бензину", - каже Іван Кіка, водій маршрутки № 180.

У мерії про підвищення знають, але зробити нічого не можуть.

"Вони самовільно підвищили. Ви ж знаєте, що місто не має права вказувати перевізникам, як формувати вартість проїзду", - говорить Василь Яструбинський, начальник ГУ цінової політики КМДА.

Перевізники запевняють, що терпіли 1,5 року. Стояло навіть питання: продовжувати працювати або зупинитися. Але інспекція з цін підтвердила, що тарифи обґрунтовані.

"Зробіть нам паливо за старими цінами, тоді й проїзд буде 2 грн. Це підвищення для того, щоб мати можливість їздити. Тарифи у нас нерегульовані, і перевізники можуть їх самі підняти", - заявив Валерій Липецький, голова асоціації перевізників Києва.

За словами Липецького, інші маршрутки, які ще не підвищили вартість проїзду, спробують за рахунок більш низької ціни перебрати на себе пасажиропотік у конкурентів.

"2-3 тижні так протягнуть і все одно підвищать ціни. Ці 50 копійок дадуть можливість перевізникам перекрити сотні тисяч боргів за паливо і запчастини. Але ж пора б і автопарк оновлювати. За останні 2 роки куплено тільки 15 автомобілів на весь Київ! А треба, щоб кожне підприємство щорічно оновлювало 15% свого рухомого складу", - пояснює він.

Експерти, що подальшого підвищення проїзду слід очікувати в тролейбусах, автобусах і метро.

Відзначимо, що раніше прогнозувалося подорожчання вартості проїзду до 6 гривень.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Справедливість без сили і сила без справедливості - обидві потворні”
Жозеф Жубер

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.