Аратта - На головну

15 травня 2025, четвер

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в селі Лемеші (Чернігівська область) на початку XVIII століття народився хлопчик Олексій Розум. У вільний від випасу корів час, він співав у сільскому церковному хорі, де був помічений, відправлений до Петербургу й згодом став графом Розумовським й вінчаним чоловіком імператриці Елизавети (щоправда без права престолонаслідування). Брат графа Кирило у 18 років (!!!) очолив петербургську академію наук, а згодом ще й став гетьманом Лівобережної України...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Українські політикани освоюють нову агітплощадку

Політика 5658 переглядів

Опубліковано - 9.06.2011 09:26 | Всі новини | Версія для друку

Українські політикани освоюють нову агітплощадку
Українські політикани освоюють нову агітплощадку
Українські політики дедалі більше активізуються в інтернеті. Проте електоральних дивідендів від нових медіа їм годі чекати, вважають експерти. Для цього їм бракує знань, як працювати з українською мережевою спільнотою.

Свій оновлений офіційний веб-сайт у середу представила Партія регіонів.

За словами народного депутата Олени Бондаренко, нову сторінку оптимізовано для користування за допомогою мобільних пристроїв та планшетних комп'ютерів. Також депутат пообіцяла користувачам сайту більш оперативне оновлення інформації, особливо фото та відео, та більше інтерактиву – мовляв, кожен може зв'язатися з прес-службою партії через спеціальну форму на сторінці.

Інтернет-опозиція

«Регіонали» – далеко не єдині у своєму прагненні підкорити всесвітню мережу. Активно використовувати інтернет для спілкування з електоратом останнім часом стала лідерка «Батьківщини» Юлія Тимошенко, яка чи не щодня оновлює свою сторінку у соціальній мережі Twitter. А ще під час виборчої кампанії 2010 року інтернет у боротьбі за виборців почав відігравати значну роль у політтехнологіях штабу лідера «Фронту змін» Арсенія Яценюка.

Та значних електоральних дивідендів українським політсилам інтернет поки принести не може, впевнений голова Центру прикладних політичних досліджень «Пента» Володимир Фесенко. У бесіді з Deutsche Welle він зазначив, що це «поки радше данина моді, щось на кшталт елементу обов'язкової програми, аби бути сучасним».

Без особливих дивідентів

Полем для боротьби за виборця інтернет, за думку Фесенка, ще не став. І причина не стільки в недостатньому проникненні мережі (інтернетом користується близько третини дорослого населення України), скільки в специфічності самої інтернет-аудиторії. «Основна частина інтернет-спільноти або аполітична, або критично налаштована до політиків», - каже він.

Тим не менше політолог пророкує, що в перегонах перед наступними парламентськими виборами можливості інтернету в боротьбі за електорат політики використовуватимуть активніше. І вже сьогодні, за його словами, у соцмережах досить багато не лише лідерів великих партій, але й окремих політиків «з середини політсил». Щоправда, більшість із них використовує мережу не як політтехнологію, а радше для задоволення особистих потреб.

Потрібні «вітчизняні» підходи

Отримувати зиск від можливостей в інтернеті українські політики ще не навчилися. Для цього, на думку політолога, їм варто більше експериментувати, аби зрозуміти специфіку української інтернет-спільноти. І копіювання чужих досвідів, передусім президентської кампанії США 2008 року, що є першим прикладом активного використання інтернету у політичній боротьбі, не найкращий для цього шлях.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Політика»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Мале знання віддаляє від Бога, велике - приводить до Нього знову ”
Ф. Бекон, англійський філософ

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.