Аратта - На головну

10 травня 2025, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


У Європі з’явився “бензиновий туризм”

Світ навколо нас 4432 перегляди

Опубліковано - 27.06.2011 12:30 | Всі новини | Версія для друку

У Європі з’явився “бензиновий туризм”
У Європі з’явився “бензиновий туризм”
75 відсотків бензину, яким заправляються водії у Люксембурзі, вивозиться за кордон - до Франції, Бельгії та ФРН.

Завдяки низькому податку на пальне "Бензиновий туризм" перетворився тут на вигідну індустрію.

У невеличкому селищі Вассербілліг машини гудять так немовби на 5-му авеню в Нью-Йорку. Втім, більшість водіїв приїхали сюди зовсім не для того, щоб милуватися місцевими краєвидами. Селище розташоване на самісінькому кордоні з Німеччиною. Отже більшість мандрівників прибули сюди з цілком конкретним завданням. "Це справді виходить вигідно. Тим більше, що я все одно подорожую на вихідних, а заправляючись тут ще й поєдную корисне з приємним", - пояснює один з німецьких водіїв.

Мер незадоволений

У люксембурзькому містечку вже збагнули великий потенціал бензинового бізнесу. Тут розташовано вже 11 бензозаправок і це, вочевидь, ще не межа. Одначе селищний голова Густ Стефанетті "бензиновим гостям" не дуже радий. "У нас тут страшний автомобільний рух і це не завжди приємно. Постійно стоїть шум і мешканці, звичайно, цим не дуже задоволені", - пояснює він.

Одначе заробляють на цьому не лише власники автозаправок, але й місцеві магазини, ресторани та кафе. Більшість "бензинових туристів" все ж зупиняються на годину чи дві в місті і не проти легкого обіду чи кави з тістечком. За дешевшим бензином, ціна якого 1 євро 15 центів (на 30 центів дешевше, ніж у Німеччині) приїздять сюди і великі фури, а також туристичні автобуси. Тим не менше, як довго триватиме цей "паливний рай" ніхто сказати не може.

Критика з Брюсселя

У Єврокомісії ситуацією вкрай незадоволені, побоюючись за шкоду довкіллю. Тож Брюссель вже неодноразово закликав уряд Люксембурга підвищити ціни на бензин. Водночас власник однієї з автозаправок вважає, що Єврокомісії доведеться компенсувати потенційні збитки. "В принципі Люксембург добре на цьому заробляє. Навіть з низькою ціною, просто за рахунок кількості. Якщо це заберуть - ЄС матиме якось це компенсувати. Хочемо ми, щоби це сталося чи ні, це вже цілком інше питання", - каже він.

Поки однак черги на автозаправках залишаються довгими, а отже люксембуржці можуть вільно заробляти на різниці у ціні.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Світ навколо нас»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Шануй, Україно, святині свої! Бо вони ж – всесвітньої, загальнолюдської ваги; земна цивілізація виросла з них.”
Юрій Шилов

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.