Аратта - На головну

2 листопада 2025, неділя

 

Актуально
Голодомор
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в Україні знаходиться унікальний міст, що пролягає між правим берегом однієї річки. Не вірите? Можете переконатися на власні очі, якщо відвідаєте Кам’янець-Подільську фортецю, що на Хмельниччині. Стара фортеця розташована на скелястому острові, охопленому петлею каньйону річки Смотрич. Таким чином, міст, що веде до фортеці, пролягає між двома точками правого берегу однієї річки. Крім того, ми не знайшли більше прикладів у світі, коли б міст тримався без усіляких підпор, а спирався б тільки на скелі. За однією з гіпотез, цей міст було зведено римлянами ще у II столітті під час походу Траянового війська на Дакію. Нині Кам’янецька фортифікація включена до переліку ЮНЕСКО
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Україна для людей. Проїзд у столичному метро знову подорожчає?

Добробут Регіон: м.Київ 4744 перегляди

Опубліковано - 21.09.2011 16:40 | Всі новини | Версія для друку

Україна для людей. Проїзд у столичному метро знову подорожчає?
Україна для людей. Проїзд у столичному метро знову подорожчає?
У КМДА не виключили, що ціни на проїзд у столичному метро можут підвищитися, враховуючи збитковість комунальних підприємств “Київський метрополітен” та “Київпастранс”.

Зокрема, "Київський метрополітен" за перше півріччя цього року має збиток 123 млн грн, а КП "Київпастранс" 80 млн грн, повідомив голова КМДА Олександр Попов.

"Я розумію, що є питання тарифів, але оптимізація видатків і зменшення збитків – це тема, яка, на мою думку, зобов'язана бути в полі зору управління економіки, в тому числі і питання щодо наявності значних збитків і в "Київпастрансі", - зазначив О.Попов.

Заступник Голови КМДА Руслан Крамаренко пояснив Попову, що особисто займався цим питанням.

За його словами, збитковість буде постійно з'являтися у метрополітені і "Київпастрансі" доти, поки місто не почне компенсувати різницю в тарифах цих підприємств.

"Тобто, необхідно встановити тариф на рівні економічно обґрунтованого, а не того, який є сьогодні, що переглядався 4 роки тому. Тоді у фінансовій звітності цих підприємств не буде збитків", - запевнив Крамаренко.

Він також розповів, що по оптимізації видатків основними резервами є автоматизація процесів реалізації квитків. Це, за його словами, збільшить виручку, як в метрополітені, так і в "Київпастрансі" і дозволить скоротити склад штатної чисельності.

Раніше Попов заявляв, що в Києві вартість проїзду на метро підвищуватися не буде.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Добробут»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

У сучасних умовах будь-яка нація, що не бажає «самознищення» чи рабського становища у світовому співтоваристві, повинна на перше місце висувати завдання інтелектуальної безпеки”
Юрій Канигін

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.