Аратта - На головну

10 квітня 2025, четвер

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Заліщики (Тернопільська область), після нападу Німеччини на Польщу в 1939 році, деякий час перебував польський уряд. А вже після вступу у війну Радянського Союзу, цей уряд через Румунію евакуюється в Англію, й до 1945 року вважався легітимним урядом Польщі...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Привіт від відомства Рудьковського: залізничні квитки для туристів дорожчають втричі

Туризм 11874 перегляди

Опубліковано - 5.12.2006 20:54 | Всі новини | Версія для друку

Раніше туристи подорожували зі власними дровами та вуглем?
Раніше туристи подорожували зі власними дровами та вуглем?
«Укрзалізниця» ввела новий порядок бронювання залізничних квитків для туристичних компаній, що удорожчує послуги останніх.

Так, замість звичного порядку надання колективної заявки від фірми та проплати 10 гривень за кожний заброньований квиток турфірмам тепер доведеться орендувати цілий вагон, не враховуючи вартості самого квитка з усіма зборами. Замість залізничних кас тепер турфірми мусять звертатися до управління залізниці із заявкою.

Як пояснило «Ринку.biz» джерело в одній з турфірм, управління залізниці обраховує кілометраж пробігу вагону, враховує, що двічі він їхатиме порожній (коли повертається, звільнившись від туристів, і коли їде назад, щоб їх забрати). До того ж фірмі треба укласти договір із залізницею і при завершенні поїздки підписувати із начальником поїзда акт виконаних робіт.

Все це ускладнює роботу фірм з наступних причин. По-перше, коли почалися розмови на початку листопада про введення нового порядку замовлення залізничних квитків, вартість «оренди» одного купейного вагона складала 2400 гривень. Тепер йде мова про 6000 гривень. Тобто, окрім вартості самого квитка, зверху треба оплатити ще близько 167 (!) гривень. Це означає, що дорога «туди-назад» обійдеться в купейному вагоні у 251 гривню. Зрозуміло, що всі ці витрати ляжуть на гаманці самих туристів.

По-друге, кількість туристів у групі має бути кратним 36 (відповідно до кількості місць у купейному вагоні).

По-третє, навіть проплативши «оренду» вагону та вартість квитків, немає гарантії, що все буде «в шоколаді». Так, замість заявленого купейного вагону фірмі можуть надати плацкартний, замість заявлених шести вагонів – три. Останнє можна пояснити тим, що розмір поїздів не є безмежним і до потягу можуть дочепити стільки вагонів, скільки вміститься на пероні кінцевої станції.

Щодо напрямків, то така ситуація простежується, головним чином на західному напрямку (Львів, Ужгород), бо українці активно прямують у гори, на гірськолижні курорти.

Прояснити ситуацію в самій «Укрзалізниці» не вдалося. В Головному управління пасажирських перевезень телефони сьогодні не відповідають. Однак, джерело, наближене до залізничників, повідомило, ще це дійсно так. Проте джерело підтверджує сам факт існування нового порядку, але не може назвати порядок сум, про які йдеться, так само, як і яким документом це регулюється.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Туризм»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Єдина країна в світі, де не викладалася в університетах історія цієї країни, де історія вважалася чимось забороненим, ворожим і контрреволюційним, — це Україна. Другої такої країни на земній кулі нема. Де ж рождатися, де плодитися дезертирам, як не у нас? Де рости слабодухим і запроданцям, як не у нас? Не вина це дезертирів, а горе. Не судить їх треба, а просить прощення і плакати за погане виховання, за духовне каліцтво у великий час. Їх не учили Батьківщині — їх учили класовій ворожнечі і боротьбі, їх не учили історії. Народ, що не знає своєї історії, є народ сліпців.”
Олександр Довженко

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.