Аратта - На головну

19 липня 2025, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- серед найдавніших та найважливіших символів Великоднього яйця (писанки) є символ Сонця. Найпростішим зображенням Сонця є коло з промінням або без нього. На Великодніх яйцях, незалежно від релігії, що існують на Україні, також зображено восьмиконечну зірку, що в минулому була символом Сонця. Свастика (сварга, свастя), або як її називали “нерівний хрест” або “гусячі шийки”, в язичницькі часи була символом Сонця. В ті часи, вважалося, що яйце було талісманом, що мав значну силу, оскільки воно захищало власника від хвороб, невдач або злого ока. Символічна сила Великоднього яйця пояснювалася не лише тим, що воно захищало власника від злого, але й тим, що воно захищало людей та зберігало людський рід.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


“Український тиждень” з’ясував, що його наклад скуповували представники UMH Бориса Ложкіна

Скандал 5792 перегляди

Опубліковано - 10.09.2012 15:58 | Всі новини | Версія для друку

Так виглядає обкладинка скандального номера часопису
Так виглядає обкладинка скандального номера часопису
Часопис “Український тиждень” заявляє, що представники UMH Бориса Ложкіна скуповують наклад видання і перешкоджають його розповсюдженню.

Видання з’ясувало, що №36 «Українського тижня» 7 вересня викуповували у реалізаторів представники UMH Group, що належить Борису Ложкіну. Дистрибуторські структури УМХ взагалі досі не розпочали продаж останнього числа журналу.

Працівники точок роздрібної мережі розповсюдження періодики в метрополітені повідомили, що масово скуповували примірники №36 Тижня «ті самі люди, що постачають журнал «Корреспондент». Як відомо, «Корреспондент» де-юре перебуває у власності Петра Порошенка, але де-факто управління виданням здійснюють структури Українського Медіа Холдингу(UMHGroup).

Також видання дізналося, що деякі дистрибуторські мережі взагалі не розпочинали продажу №36 «Українського тижня». Зокрема, представники ТОВ «Преса Трейд» (Київ, мережа розповсюдження у супермаркетах) повідомили, що не змогли розпочати реалізацію журналу з «технічних причин», хоча інша періодика в їхній мережі з’явилася вчасно. Працівники фірми «Твоя Преса» (Харків) стверджують, що «номер не вийшов», хоча наклад для харківських реалізаторів також надійшов у належні терміни. Читачі з Одеси повідомляють, що свіжого числа «Українського тижня» немає й у місцевій мережі «Горпресса». Усі згадані дистрибутори контролюють структури UMHGroupБориса Ложкіна.

Видання нагадує, що обкладинка журналу й одна з ключових статей №36 «Українського тижня» присвячені темі маніпуляції в українських ЗМІ та монополізації медіа-ринку. На обкладинці зображені: Віктор Янукович, Дмитро Фірташ, Рінат Ахметов, Петро Порошенко та Борис Ложкін. Про компанію останнього також ідеться у статті «Хто створив маніпулятивну систему ЗМІ».
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Скандал»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Особа, що не володіє мовою народу, на землі якого проживає, - гість або окупант, або раб цього окупанта”
Карл Маркс

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.