Аратта - На головну

13 липня 2025, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Більшість українців не мають намірів продавати свій голос

Вибори-2012 5302 перегляди

Опубліковано - 8.10.2012 14:18 | Всі новини | Версія для друку

Більшість українців не мають намірів продавати свій голос
Більшість українців не мають намірів продавати свій голос
83% виборців не збираються продавати свій голос на виборах, але 11,5% готові зробити це.

Про це свідчить загальнонаціональне дослідження громадської думки, проведене Фондом "Демократичні ініціативи" спільно з Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) із 18 вересня до 4 жовтня.

Як сказано у прес-релізі, 1,5% готові продати свій голос за будь-яку суму, 5% – якщо сума влаштовуватиме і ще 5% – якщо заплатить той кандидат чи партія, за яку у будь-якому разі збиралися голосувати.

Ті, хто виявився готовим продати свій голос за гроші, у більшості не змогли визначити, за яку саме суму.

Однозначно засуджують продаж голосів 53% громадян, ще 32% респондентів загалом ставляться до цього негативно, але з розумінням – "усякі у людей бувають ситуації", а 10% ставляться до продажу голосів позитивно, як до "способу людям дещо заробити".

Чим молодші респонденти, тим більше серед них готових продати голос (16% серед наймолодших, віком до 30 років і 8% серед найстарших, віком понад 60 років) і тим дорожче вони схильні очікувати за свій голос (понад 500 гривень – 32% серед молодих, готових продати свій голос і 15% серед найстарших).

Майже 10% населення зазначили, що на їхніх округах кандидати роздавали продуктові пайки та інші подарунки. Особливо виділяється столиця, де 40% киян зазначили, що такі "подарунки" від кандидатів мали місце.

Ставляться до цього позитивно і готові проголосувати за такого кандидата 5.5% населення (найбільше серед Партії регіонів – 9%), ще 32% ставляться до цього нейтрально – допомогу візьмуть, але на їхнє голосування це не вплине.

Однак 53% респондентів ставляться до подібної "допомоги" негативно, розцінюючи це як підкуп. Ці виборці і допомогу не візьмуть, і за цього кандидата не голосуватимуть.

Усього було опитано 2043 респонденти. Похибка вибірки не перевищує 2.2%.

Як повідомлялося раніше, згідно з результатами опитування, проведеного з 30 березня по 4 квітня Центром Разумкова спільно з фондом "Демократичні ініціативи ім. Ілька Кучеріва" 75% українців не збираються продавати свої голоси на виборах
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Вибори-2012»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Релігія це зітхання пригнобленої тварі, серце безсердечного світу, подібно до того як вона - дух бездушних порядків. Релігія є опіум народу ”
Карл Маркс

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.