Аратта - На головну

17 липня 2025, четвер

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в селі Лемеші (Чернігівська область) на початку XVIII століття народився хлопчик Олексій Розум. У вільний від випасу корів час, він співав у сільскому церковному хорі, де був помічений, відправлений до Петербургу й згодом став графом Розумовським й вінчаним чоловіком імператриці Елизавети (щоправда без права престолонаслідування). Брат графа Кирило у 18 років (!!!) очолив петербургську академію наук, а згодом ще й став гетьманом Лівобережної України...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


У Transparency International не виключають антикорупційного розслідування “справи Hyundai”

Скандал 5290 переглядів

Опубліковано - 27.12.2012 10:18 | Всі новини | Версія для друку

У Transparency International не виключають антикорупційного розслідування “справи Hyundai”
У Transparency International не виключають антикорупційного розслідування “справи Hyundai”
Голова українського відділення Transparency International Олексій Хмара вважає, що “справа Hyundai” у перспективі може стати предметом антикорупційного розслідування.

Про це він сказав у коментарі Deutsche Welle.

"Як мінімум, це службова недбалість високопосадовців. Поки що ми не можемо сказати, що хтось заробив саме на цих потягах, але ми можемо сказати, що заробили навколо Hyundai, на інфраструктурі, на будівництві, на ремонті", - заявив Хмара.

При цьому він наголошує, що влада спершу повинна була упродовж кількох місяців тестувати роботу Hyundai без пасажирів, а не проводити тепер "експеримент на людях".

За його словами, кілька сотень пасажирів, які майже щодня опиняються посеред поля в зламаному потязі, де нічого не працює, фактично, розплачуються за поспіх чиновників, які нашвидкуруч готували країну до проведення футбольного чемпіонату.

"Я розумію, що треба було виконувати вимоги УЄФА. Але, на жаль, ми маємо справу з несертифікованим товаром, усю документацію не встигли зробити. І якість перевезення ані українською, ані корейською стороною не була забезпечена", - заявив Хмара.

"Укрзалізниця" та "Українська швидкісна компанія" неодноразово наголошували, що південнокорейська компанія стала переможцем державного тендеру, оскільки пообіцяла здійснити поставку потягів у короткий термін. Крім того, вагомим аргументом стала можливість отримати від одного з корейських банків кредит на закупівлю цих поїздів - під гарантії українського уряду.

Голова громадської організації "Європатруль" В’ячеслав Коновалов вважає, що й у вітчизняних, й у російських, і навіть у відомих західних компаній, зокрема Bombardier і Siemens, не було жодних шансів перемогти у тендері: "Я б назвав той тендер корупційно орієнтованим, оскільки переможець був відомий заздалегідь".

За урядовими даними, Україна придбала десять поїздів Hyundai за $307 млн. Проте Коновалов стверджує, що реальна сума контракту ледь не вдвічі більша: "Це не афішується, але Україна ще має платити щороку і за сервісне обслуговування. Плюс має побудувати чотири депо. Плюс постійно ремонтує Hyundai, і сума цього ремонту не розголошується".

Як відомо, нові швидкісні потяги Hyundai виробництва Південної Кореї, які з’явилися в Україні напередодні "Євро-2012", цієї зими ламаються майже щодня.

Як заявив екс-міністр інфраструктури Борис Колесніков, всі Hyundai придбали, бо "Укрзалізниця" наполягала на такому парку поїздів. Також він вказав на безальтернативність закупівлі Hyundai до Євро-2012, зокрема, на те, що поїзди Siemens, як правило, коштують на 30-35% дорожче. Крім того, за його словами, часу на зимові випробування потягів не було.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Скандал»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Християнська етика була явним противенством поганської. Коли поганство головними чеснотами громадянина вважало гордість, смілість, неуступчивість, – християнство бачило свій ідеал у покорі, податливості та незлобності. Поганин (культурний чоловік) любив гарну одежу, пахощі, чистоту, тілесну красоту – християнин усе те вважав чортівською спокутою, гріхом та злочином. Світ і природа, що (...) були джерелом усього живого, всієї краси, всієї радості, в очах християнина – се минущі тіні, ілюзії, чортяча мана, джерело зла, гріха та чортячої спокуси. Більшого, повнішого противенства годі собі уявити ”
Іван Франко

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.