Аратта - На головну

17 липня 2025, четвер

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- українська мова посіла друге місце в світі за мелодійністю після італійської. Також її визнали третьою найкрасивішою мовою в світі за такими критеріями, як фонетика, лексика, фразеологія та побудова речень після французької та перської мов на мовному конкурсі, що пройшов у Парижі в 1934 році...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Hyundai став предметом таємниці

Скандал 5137 переглядів

Опубліковано - 3.02.2013 18:24 | Всі новини | Версія для друку

Hyundai став предметом таємниці
Hyundai став предметом таємниці
Нардеп фракції “Батьківщина” Андрій Сенченко повторно звернувся з офіційними запитами до міністра інфраструктури Володимира Козака та прем’єр-міністра Миколи Азарова з проханням надати копії контрактів на поставку електропотягів Hyundai.

Як повідомила прес-служба депутата, Козак відмовив у наданні копій контрактів, пославшись на те, що "ці контракти є конфіденційною інформацією, яка не підлягає розголошенню".

"Я послав повторний запит міністрові, і додатково звернення до Азарова з вимогою надати документи з Кабміну. Моє подальше розслідування триватиме як щодо самої операції купівлі потягів Hyundai, так і, зокрема, щодо ефективності використання тих 4,6 мільярда гривень, які, як повідомляє міністр, було витрачено на реконструкцію залізниці для швидкісного сполучення", - заявив Сенченко.

Наприкінці грудня 2012 року президент Віктор Янукович розкритикував рішення про закупівлю іноземних швидкісних електропотягів для України.
Він констатував той факт, що закуплені потяги не пристосовані до умов експлуатації в погодних умовах України.

У січні віце-прем’єр України Олександр Вілкул провів робочу нараду з участю керівників Міністерства інфраструктури України, "Укрзалізниці", "Української залізничної швидкісної компанії" та корпорації Hyundai Rotem, за підсумками якої південнокорейська компанія розробила заходи модернізації для усунення конструктивних недоліків, які призвели до виникнення експлуатаційних проблем.

Наприкінці січня 2013 року стало відомо, що українські залізниці відшкодували пасажирам понад 800 тисяч гривень компенсації за затримки швидкісних поїздів Hyundai, середній розмір компенсації становив близько 100 гривень.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Скандал»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Від Трипілля українці як солідаристи тяжіють до кооперативної співпраці, але у 1929 році більшовики перетворили на колгоспи та радгоспи численні сільськогосподарські товариства, машинові товариства, товариства спільного оброблення землі, тощо...”
Юрій Липа

 
Знайди свою ГАРМОНІЮ!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.