Аратта - На головну

11 травня 2025, неділя

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Глухів (Сумська область) 12 травня 1870 року, поширилися звістка, що їх знаменитому земляку Артемію Яковичу Терещенко, відомому цукрозаводчику та меценату височайшим указом надано потомственне дворянство. Сини згодом гідно продовжували його справу. А от численні онуки, вже стали прикладати свої здібності в інших іпостасях. Михайло Іванович Терещенко був міністром фінансів та закордонних справ в уряді О.Керенського; Федір Федорович Терещенко був талановитим авіаконструктором, вельми високо цінувався Жуковським, й літаки його конструкцій були прийняті на озброєння російською армією в І Світовій війні...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Імпортери можуть припинити ввезення автомобілів в Україну

Економіка 6128 переглядів

Опубліковано - 14.03.2013 21:11 | Всі новини | Версія для друку

Імпортери можуть припинити ввезення автомобілів в Україну
Імпортери можуть припинити ввезення автомобілів в Україну
Українські імпортери автомобілів не виключають того, що можуть припинити ввезення їх до країни, починаючи з другої половини квітня 2013 року, у зв’язку із введенням спеціальних мит на імпорт автомобілів, тим самим, повторивши досвід 2009 року.

Про це повідомив директор Всеукраїнської асоціації імпортерів і дилерів (ВАІІД) Олег Назаренко.

«Ми будемо діяти тим же методом, як діяли в 2009 році. Тоді імпорт припинився, і уряд, не отримавши величезних надходжень до бюджету, скасував 13%-у надбавку», - пояснив Назаренко.

За його словами, якщо такі дії будуть зроблені, то до держбюджету перестане надходити значна частина коштів.

«Після введення спецмита прогнозовані втрати держбюджету становитимуть більше 1 млрд доларів США», - йдеться в прес-релізі асоціації.

Згідно з повідомленням ВАІІД, у результаті введення спецмита ціни на автомобілі об’ємом 1-1,5 літра виростуть на 7,8%, а на автомобілі 1,5-2,2 літра - на 15,6%.

«Масового ввезення автомобілів не буде, тому що з’явиться ризик не продати завезені автомобілі з цією надбавкою в Україні», - уточнив Назаренко.

В асоціації також нагадали, що в 2009 році попередній уряд уже вводив 13%-у надбавку з 6 березня по 6 вересня - на 6 місяців. І тоді обсяги виробництва скоротилися на 82%; обсяги продажів на внутрішньому ринку України зменшилися на 84%; доходи знизилися на 96%.

«Таким чином, введення надбавки до мита у 2009 році ефективним не було», - наголошується у прес-релізі ВАІІД.

Як повідомлялося раніше, Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі ухвалила рішення про введення спеціальних мит на імпорт автомобілів у розмірі 6,46% на автомобілі з об’ємом двигуна більше 1000 куб. см, але не більш ніж 1500 куб. см, і 12,95% - на автомобілі з об’ємом двигуна більше 1500 куб. см, але не більше 2200 куб. см.

Рішення опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» 14 березня і набуває чинності через 30 днів з дня опублікування.

Нагадаємо, 30 червня 2011 року Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі за підсумками розгляду заяви Асоціації українських автовиробників «Укравтопром» ухвалила рішення про початок спеціального розслідування щодо імпорту до України та експорту легкових автомобілів, незалежно від країни походження, з об’ємом двигуна 1000-2200 куб. см.
Спочатку «Укравтопром» просив комісію ввести спецмито 33,4% на автомобілі з об’ємом двигуна 1000-1500 куб. см і 47% на автомобілі з об’ємом двигуна 1500-2200 куб. см.

Міністерство економічного розвитку і торгівлі рекомендувало додатково до існуючого мита в розмірі 10% ввести спецмито: 6,46% на автомобілі з об’ємом двигуна до 1,5 л і 15,1% - на автомобілі з об’ємом двигуна 1,5-2,2 л.

Довідка. Всеукраїнська асоціація автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) є добровільною громадською некомерційною організацією, створеною в 1999 році для координації зусиль, спрямованих на захист законних прав і фінансово-економічних інтересів підприємців - операторів автомобільного ринку України, розвитку і регулювання автомобільного ринку України.

Метою діяльності асоціації є координація та об’єднання зусиль учасників для захисту економічних, виробничо-технічних та соціальних інтересів, організація автомобільного ринку в Україні на цивілізованих засадах добросовісної конкуренції та взаємодії на основі спільної зацікавленості.
До теми:
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Такого безладу ніде немає. Треба, щоб сюди прийшли піночети й навели порядок. Бо в Україні жити соромно. Країна, де не діють закони. Це не демократія, а суцільна вакханалія. У нас безнадійно втрачений етично-моральний стрижень”
Іван Марчук

 
Реклама на порталі
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.