Аратта - На головну

11 липня 2025, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- в містечку Глухів (Сумська область) 12 травня 1870 року, поширилися звістка, що їх знаменитому земляку Артемію Яковичу Терещенко, відомому цукрозаводчику та меценату височайшим указом надано потомственне дворянство. Сини згодом гідно продовжували його справу. А от численні онуки, вже стали прикладати свої здібності в інших іпостасях. Михайло Іванович Терещенко був міністром фінансів та закордонних справ в уряді О.Керенського; Федір Федорович Терещенко був талановитим авіаконструктором, вельми високо цінувався Жуковським, й літаки його конструкцій були прийняті на озброєння російською армією в І Світовій війні...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Автомобільна війна. Іномарки можуть ще більше подорожчати

Економіка 5110 переглядів

Опубліковано - 15.04.2013 11:59 | Всі новини | Версія для друку

Автомобільна війна. Іномарки можуть ще більше подорожчати
Автомобільна війна. Іномарки можуть ще більше подорожчати
Корпорація “Укравто” готує пакет документів для подання заявки в Мінекономторгівлі на проведення розслідування відносно імпорту автомобілів.

Про це розповів глава юридичного департаменту корпорації Денис Домбровський під час круглого столу, пише "Комерсант-Україна".

"Ми домоглися введення спецмита на імпортні автомобілі. Це тільки перший крок, він не може бути єдиним механізмом захисту виробників", - зазначив Домбровський.

Як повідомляється, українські виробники розраховують на запровадження додаткових мит проти імпортерів.

У 2013 році автовиробники домоглися захисту внутрішнього ринку. 13 квітня почали діяти спецмита на імпорт легкових автомобілів з робочим об’ємом двигуна 1-1,5 л і 1,5-2,2 л в розмірі 6,46-12,95%.

За оцінками ВААІД, це загрожує підвищенням вартості імпортних автомобілів для кінцевого споживача на 7,8% і 15,6% відповідно.

Нове розслідування може бути антидемпінговим або антісубсидійним, уточнив Домбровський, і буде направлено проти компаній, які постачають автомобілі на український ринок за цінами нижче відпускних або отримують дотації від урядів своїх країн.

"Приміром, відпускна ціна Geely CK в Китаї в перерахунку на гривні становить 65 тис. А в Україні вони продаються по 59 тис гривень", - зазначає Домбровський.

За його словами, на підготовку документів може піти до півроку.

До розслідування готові підключитися і інші автовиробники, пише видання.

Президент корпорації "Богдан" Олег Свинарчук говорить, що його компанія буде підтримувати будь-які подібні ініціативи.

"У звітах багатьох великих світових автовиробників зазначено одержання кредитів під 0%, що можна розцінювати як субсидії. Український автопром не має таких умов і, відповідно, не може розвиватися темпами імпортерів. Це ставить нас у нерівні умови", - вважає менеджер.

Імпортери вважають претензії виробників надуманими.
"Виробники суперечать самі собі", - вважає гендиректор ВААІД Олег Назаренко.

"Спочатку вони говорили, що імпортери багато заробляють, продаючи автомобілі в Україні дорожче, ніж на сусідніх ринках. Тепер - що імпортери демпінгують. І те й інше ще потрібно довести", - говорить Назаренко.

На його думку, введення чергових зборів може негативно позначитися на інвестиційному кліматі країни і бути сприйнято як порушення норм СОТ.
Національним виробникам буде непросто знайти підстави для застосування нових заходів торговельного захисту в рамках СОТ.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Найкращі закони народжуються зі звичаїв”
Жозеф Жубер

 
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.