Аратта - На головну

12 липня 2025, субота

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- передтечею кінотворчості італійськіх неореалістів була стрічка, знята українською кіностудією. Цією кінострічкою фахівці вважають фільм Марка Донського “Веселка” (1943 рік) за однойменною повістю Ванди Василевської. Фільм був знятий на київській кіностудії, яка в роки Другої світової війни була евакуйована в Середню Азію. Він розповідає про українське село під час війни. Президент Рузвельт, переглянувши фільм, надіслав режисерові телеграму з подякою, а у 1944 році картина була відзначена Асоціацією кіно і радіо США.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


“Врятували” автопром. У вересні продажі іномарок скоротились удвічі, але попит на вітчизняні авто не зріс

Економіка 6359 переглядів

Опубліковано - 13.10.2013 17:42 | Всі новини | Версія для друку

“Врятували” автопром. У вересні продажі іномарок скоротились удвічі, але попит на вітчизняні авто не зріс
“Врятували” автопром. У вересні продажі іномарок скоротились удвічі, але попит на вітчизняні авто не зріс
У вересні удвічі знизилися продажі нових імпортних машин у порівнянні з серпнем, проте це не вплинуло на збільшення попиту на вітчизняні автомобілі.

Про це сказав у коментарі Тиждень.ua директор компанії "Авто-консалтинг" Олег Омельницький.

«Якщо у серпні був зафіксований сплеск продажів, то у вересні продажі іномарок скоротились вдвічі – це зв’язано із введенням утилізаційного збору. Також спад був пов’язаний із проблемами з реєстрацією автомобілів, – у першій половині вересня взагалі в окремих регіонах неможливо було їх зареєструвати, були складнощі зі звітами для ДАІ», – пояснив Омельницький.

За його словами, в жовтні тенденція спаду продажів іномарок продовжується. «Так, спад буде трохи меншим, але й автомобільний ринок буде скорочуватися, тому що закінчуються автомобілі на складах, на які ще не розповсюджується утилізаційний збір. Водночас вже починаються перші спроби імпорту нових автомобілів. Більшість таких поставок – автомобілі з об’ємом двигуна до 1-го літра, тому що на них діє невисока ставка утильзбору – 4730 грн», – заявив він.

А зважаючи на введення спецмит, «імпортери почали більше завозити автомобілі із дизельними двигунами, адже на них не поширюється спецмита». «А на ті авто, які не мають дизелів у своїй лінійці, ціна починає зростати. Щоб українські покупці звикли до нової цінової політики на іномарки, потрібен деякий час», – вважає Омельницький.

Хоча в останній період за продажами першому місці – вітчизняний ЗАЗ (далі Hyundai, Geely – Ред.), українські автомобілі також купують менше.

«Також у продажах вітчизняних автомобілів зафіксований спад, хоча менший, ніж в іномарках. Безперечно, згодом українські автомобілі матимуть більший успіх у покупців, ніж іномарки, але я не прогнозую зростання продажів вітчизняного автопрому. У цілому ринок із 25 тис. проданих автомобілів (вітчизняних й іномарок – Ред.) на місяць впаде до 15 тис.», – зазначає експерт.

З іншого боку, в Україні не використовують усі потужності виробництва автомобілів.

За словами Омельницького, хоча в Україні наразі є потужності випускати 400 тис. автомобілів на рік, українці щороку купують лише 200 тис. – із урахуванням іномарок.

«Навіть якщо зростуть продажі вітчизняних автомобілів і вони займуть 100% ринку України, все одно половина потужностей не буде задіяна. Українським виробникам, швидше, потрібно шукати зовнішні ринки збуту, а для цього – оновлювати модельну гаму, щоб автівки користувалися попитом не тільки в Україні», – зазначає Омельницький.

Як стверджує експерт, поки що у вітчизняних виробників є тільки заяви, що у нас будуть випускати китайські JAC, Great Wall, Lifan, але далі розмов це не пішло.

«Зважаючи на те, що у Європу китайські автомобілі не будуть поставлятись, а Росія також захищає свій ринок від них, тому це не дуже вигідна стратегія – перетворювати Україну місце збору китайських автомобілів», зазначає експерт.

Як повідомлялося раніше, у січні-вересні 2013 виробництво всіх типів автотранспортних засобів в Україні скоротилося на 45,2% порівняно з аналогічним періодом минулого року, склавши 32,876 тисячі одиниць.

Нагадаємо, у липні цього року був прийнятий закон про утилізацію автомобілів для допомоги вітчизняним виробникам, які звільняються від збору за умови виконання низки вимог закону. Він набув чинності 1 вересня.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Економіка»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Рабом є лише той, кого НЕ печуть кайдани”
Павло ШТЕПА

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.