Аратта - На головну

14 травня 2025, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Гоголь, зупиняючись у німецьких готелях, підписувався як “Гоголь-українець”. Гоголя не любили в Росії, бо героїчною і красивою показував він Україну, а нерозумною і дикою Московщину. “Киньмо Московщину… Для кого ми працюємо?… Поїдемо до Києва, адже він наш, не їхній”, – писав він у листі до другого українця – Михайла Максимовича, видатного нашого вченого-природознавця, історика, філософа, фольклориста.
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


У Польщі хочуть оскаржити розслідування авіакатастрофи під Смоленськом

Світ навколо нас 6252 перегляди

Опубліковано - 10.11.2015 18:54 | Всі новини | Версія для друку

10 квітня 2010 р. залишки літака президента Польщі
10 квітня 2010 р. залишки літака президента Польщі
Новий уряд Польщі може оскаржити підсумки розслідування катастрофи під Смоленськом, у якій загинули президент Польщі Лех Качиньський і низка високопоставлених польських чиновників.

Президентський лайнер Ту-154М зазнав катастрофи при заході на посадку 10 квітня 2010 року. Всі, хто перебували на борту, загинули.

Про необхідність оскаржити підсумки розслідування заявив кандидат на пост міністра закордонних справ Вітольд Ващиковський.

"Потрібно попросити міжнародних експертів, щоб вони провели аудит звіту Анодіної (Тетяна Анодіна - голова Міждержавного авіаційного комітету. - Ред.), звіту Міллера, вказали нам на проблеми", - сказав він.

"Ми поскаржимося в Страсбурзі на затягування розслідування російським слідством, в арбітражні суди - на утримання нашого майна, щоб був винесений вердикт, який зобов’язує Росію віддати нам майно", - додав пан Ващиковський.

Проте трохи раніше лідер партії "Закон і справедливість" Ярослав Качинський заявив, що не планує скликати міжнародну комісію для розслідування аварії.

Розслідування МАК встановило, що всі системи літака до зіткнення із землею працювали нормально; через туман видимість на аеродромі була нижчою за припустиму для посадки, екіпаж про це сповістили.

МАК назвав причинами катастрофи неправильні дії екіпажу літака і психологічний тиск на нього.

Комісія державної авіації з розслідування авіакатастроф МВС Польщі визнала причиною катастрофи помилку екіпажу, виділивши в якості фактора події недостатнє аеронавігаційне забезпечення польоту з боку диспетчерів аеродрому Смоленськ-Північний.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Світ навколо нас»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Ніколи нічого не замишляйте проти Росії, тому що на кожну вашу хитрість вона відповість своєю непередбачуваною дурістю ”
Отто фон Бісмарк

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.