Аратта - На головну

21 травня 2025, середа

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- Київ був найбільшим містом Європи у ХІ сторіччі, в п’ятдесят разів більшим за Лондон, в десять – за Париж. Досяг свого розквіту за Ярослава Мудрого (1010-1054 н.е.), який поріднився з королівськими родинами Франції, Норвегії, Румунії та Польщі. Німецький церковний діяч XІ століття єпископ із Саксонії Титмар Мерзебурзький у своїй «Хроніці» у 1012 - 1018 роках, характеризує Київ як «велике місто, у якому більш 400 церков, 8 ринків, незліченна кількість жителів». На початку ХІ століття теперішня столиця України мала 50 тисяч населення. Для порівняння, у Лондоні на той час мешкало 20 тисяч жителів. Німецький хроніст XІ століття Адам Бременський називав Київ «суперником костянтинопільського скіпетра, найчарівнішої прикраси Греції».
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


«Електрон» презентував у Львові перший в Україні електробус

Технології Регіон: Львівська область 27386 переглядів

Опубліковано - 11.11.2015 04:03 | Всі новини | Версія для друку

«Електрон» презентував у Львові перший в Україні електробус
«Електрон» презентував у Львові перший в Україні електробус
Концерн «Електрон» виготовив для Львова свій новий виріб – перший в Україні електробус, який уже до кінця року поїде вулицями міста.

Сьогодні цей вид транспорту демонстрували журналістам, повідомило видання «Вголос».

Електробус моделі Е19101 – повністю низькопідлоговий 12-метровий і може перевезти до 100 пасажирів. Потужність тягового двигуна - 230 кВт. Максимальна швидкість електробуса – 70 км/ год, а його пробіг без підзарядки батарей сягає понад 200 км.

Як розповів гендиректор СП «Електронтрансу» Василь Пецух, в середньому це денний пробіг львівського дизельного автобуса. На підзарядку електробуса потрібно до 6- 7 годин. Якщо автобус за одну зміну споживає палива на 2500 тис. грн, то електробус обходиться вдесятеро дешевше.

Акумулятори мають ресурс від 5 до 8 тисяч циклів заряд-розряд. Додатково може бути встановлено пантограф для зарядки батареї електробуса від тролейбусної контактної мережі. Кузов виконаний із нержавіючої сталі.

За словами розробників, це повністю екологічний вид транспорту з підвищеним комфортом для пасажирів. Зараз він проходитиме сертифікацію на львівських дорогах, проте на який саме маршрут запустять електробус, поки не визначились, адже він може їздити як по тролейбусних маршрутах, так і автобусних.

Також «Електрон» виготовив для Львова ще три нових тролейбуси. Вартість одного електробуса - близько 9 млн грн, тролейбуса – 5 млн грн.

Як додав Василь Пецух, на сьогодні електробуси виготовляють у Польщі, Чехії, Китаї, фактично майже в 20 країнах. Львівський виріб на 50% складається з вітчизняних компонентів і приблизно на половину дешевший за імпортні.

Загалом «Електрон» готовий випускати 100 одиниць колісної техніки на рік і 50 трамваїв. Окрім Львова, електронівські трамваї незабаром поїдуть столицею.

У жовтні КП «Київпастранс» уклало договір з «Електронтрансом» на закупівлю семи 30-метрових трамваїв на 183,75 млн гривень.
Кияни скоро отримають перший сучасний трамвай від «Електрона» - він вже доставлений до столиці
Кияни скоро отримають перший сучасний трамвай від «Електрона» - він вже доставлений до столиці

Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Технології»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Нація або спільнота людей, що не використовуватиме свій інтелект, уважається за тварин, котрі не мають інтелекту взагалі. Таких людей можна використовувати як робочу худобу або матеріал залежно від вибору чи уподобань”
Таємна доктрина так званої «Більдерберзької групи»

 
Подорожуйте Україною комфортно і без обмежень!
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.