Аратта - На головну

31 жовтня 2025, п`ятниця

 

Актуально
Музей «Аратта»
Невідома Аратта
Українські фільми
Українські мультфільми
Хто ти?
  Аратта у Facebook Аратта в YouTube Версія для мобільних пристроїв RSS
Чи знаєте Ви, що:
- гетьман Петро Дорошенко останні двадцять років свого довгого й бурхливого життя прожив у почесному засланні в Росії. Був Вятським воєводою. Отримав від російського царя в маленькому містечку Яропольче (Волоколамський повіт поблизу Москви) помістя - 1000 дворів і пенсію в 1000 карбованців. Там же він і помер 9 листопада 1698 року, де і був похований. Був тричі одружений, мав двох дочок і трьох синів. Його правнучкою, по лінії останнього шлюбу з Агафією Єропкиною, була .... дружина Олександра Пушкіна – Наталя Гончарова...
Курс валюти:
 урси валют в банках  иЇва
 урси валют в обм≥нниках  иЇва
 урси валют в рег≥онах ”крањни

Погода в Україні:

Наш банер

Наш банер


Товари з докладнішим описом продаються краще

Технології 6270 переглядів

Опубліковано - 22.12.2008 22:21 | Всі новини | Версія для друку

Рішення про покупку багато в чому залежить від наявності додаткової інформації про основні параметри і специфікацію товару
Рішення про покупку багато в чому залежить від наявності додаткової інформації про основні параметри і специфікацію товару
Покупці вибирають товари з більш докладнішим описом, з’ясували соціологи. Рішення про покупку багато в чому залежить від наявності додаткової інформації про основні параметри і специфікацію товару.

Багато товарів заманюють покупців сучасними технологіями: більше мегапікселей для фотокамери, потужніша стереосистема, високий дозвіл телевізійного екрану. Психологи з'ясували, що споживачі в значній мірі орієнтуються саме на кількісні характеристики продукції, навіть якщо їм не потрібні запропоновані функції або вони не розуміють їхнього призначення.

Рішення про покупку багато в чому залежить від наявності додаткової інформації про основні параметри і специфікацію товару, з'ясували китайські експерти Шанхайського університету Чжао Тонг та їхны американські колеги з університету Чікаго.

Протягом п'яти різних експериментів дослідники просили учасників вибирати між двома варіантами цифрових фотоапаратів, мобільних телефонів, рушників, картопляних чіпсів і кунжутного масла. В кожному випадку більшість людей вибирали той товар, який володів докладнішим описом про якість, склад і методи використання, відмітили фахівці.

За словами соціологів, результати дослідження пропонують як теоретичну, так і практичну інформацію про те, яким чином формуються переважливе рішення людей стосовно вибору тої чи іншої покупки. Також висновками можуть користуватися маркетологи, щоб вплинути на рішення споживачів, і самі споживачі тепер знають, як протистояти подібній дії, додають психологи.
Share/Bookmark
 
Більше новин за темою «Технології»:
Більше тем:

Останні новини:

Популярні статті:
 
 

Почуття єдності нації неможливе без поваги до себе…”
Гарріет Бічер-Стоу

 
Реклама на порталі
 

 

 

 

© АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.
При передруці інформації, посилання на aratta-ukraine.com обов`язкове.