|   | 
| Інтернет став найавторитетнішим джерелом інформації для європейців | 
Про це свідчать результати опитування, проведеного компанією Weber Shandwick. Дослідження охопило майже 5 тисяч споживачів з шести країн Європи: Бельгії, Франції, Німеччині, Італії, Іспанії і Великобританії.
З’ясувалося, що найбільша кількість опитаних - 26% - довіряє оглядам і рекомендаціям про товари або послуги, які розміщуються користувачами Всесвітньої павутини (так званому online advocacy). Таким чином, як зазначає Weber Shandwick, цей канал комунікації відсунув на друге місце рекомендації друзів і родини (20%).
На третьому місці опинилися продавці-консультанти. Їм довіряють 13% європейців.
Газети і журнали впливають на вибір товарів або послуг 12% респондентів, 11% віддають перевагу офіційним сайтам того чи іншого виробника.
Далі розташувалися телебачення та радіо, і реклама - їм довіряють по 9% опитаних.

 
 
 Актуально
Актуально 
 

 5610 переглядів
 5610 переглядів

 Більше новин за темою «Технології»:
Більше новин за темою «Технології»:


