| 
    |  | Найефективнішою рекламою в інтернеті назвали інформаційні статтіАвтор/джерело -  © Lenta.ru
 |  | 
 Дата публiкацiї - 19.03.2009 01:59 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=6867
 Найчастіше американські користувачі інтернету звертають увагу на рекламу у вигляді інформаційних статей, що містять відомості про бренд.
 
 Згідно з результатами дослідження, проведеного компанією Adfusion, приблизно половина опитаних схильна читати подібні матеріали і іноді навіть шукати додаткову інформацію про ці бренди.|  |  | Ефективність різних видів інтернет-реклами з доповіді Adfusion | 
 
 На другому місці за ефективністю опинилися комерційні пропозиції, які роблять за допомогою електронної пошти (певно, мова йде про адресні пропозиції, а не про спам-розсилки - "Аратта"). Їх читають 47 відсотків користувачів. Рекламні оголошення в пошуковій видачі привертають увагу 39 відсотків опитаних.
 
 Трохи менш ефективними виявилися банери: тільки чверть користувачів переходить по ним і читає інформацію на сайті рекламодавця.
 
 Найменш ефективними стали спливаючі вікна: таким рекламним матеріалам приділяють час лише 13 відсотків опитаних.
 
 Дослідники відзначають, що з реклами найбільш охоче шукають додаткову інформацію про товари і послуги  користувачі у віці від 18 до 24 років, а також ті, хто заробляє понад 6,5 тисяч доларів США на місяць.
 
 Відзначимо, що недавнє дослідження показало, що спливаючі вікна є найдратівливішим видом реклами.
 |  
| 
 |  
|  |  
| 
 | 
 © АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
 © Автор проекту - Валерій Колосюк.
   |