| 
    |  | Що роблять користувачі в інтернетіАвтор/джерело -  © Кореспондент.net
 |  | 
 Дата публiкацiї - 18.08.2006 20:29 | Постiйна адреса - http://www.aratta-ukraine.com/news_ua.php?id=726
 Дослідницький холдинг ROMIR Monitoring у рамках щоквартального проекту «Моніторинг Інтернету» опублікував звіт, що висвітлює найбільш популярні види діяльності користувачів у мережі.
 
Під час підготовки звіту було опитано 2641 інтернетників старших 12 років. 
 Згідно з результатами дослідження, більшість користувачів шукають інформацію в мережі (85%), скачують файли (75%) і використовують програми для мережного спілкування (56%).
 
 У порівнянні з другим півріччям минулого року спостерігається ріст популярності програм для голосового спілкування й онлайнових щоденників. Поступово росте і частка відвідувачів інтернет-магазинів.
 
 Інтереси користувачів-чоловіків і користувачів-жінок трохи відрізняються.
 
 Так, чоловіки трохи частіше, ніж жінки, займаються скачуванням файлів (78% проти 70%), фінансовими операціями через інтернет (16% проти 8%), грають у мережні ігри (13% проти 7%) і користуються програмами для голосового спілкування (10% проти 6%).
 
 Жінки ж значно частіше займаються веденням блогів (14% проти 9% відповідно).
 
 Що цікаво, що пошуком інформації частіше займаються інтернетники старших вікових груп (від 35 років). Трохи молодші користувачі (14-24 роки) частіше скачують файли з мережі, граються, ведуть щоденники, спілкуються у форумах, чатах.
 
 При цьому, фінансові операції через мережу і придбання в інтернет-магазинах частіше за інших роблять респонденти віком від 35 до 44 років.
 
 Щоденна аудиторія мережі відвідує найширший набір сайтів: від найбільш популярних пошукових систем, новинних сайтів і поштових серверів до спеціалізованих порталів.
 
 Користувачі, що заходять у мережу кілька разів на тиждень, значно рідше відвідують сайти, присвячені новинам, комп’ютерам, музиці, кіно, бізнесу.
 
 Чоловіки трохи частіше жінок відвідують новинні портали, сайти про комп’ютери, бізнес і фінанси, спорт, комп’ютерні ігри і анекдоти.
 
 Жінки, у свою чергу, частіше користуються поштовими службами, сайти, присвячені освіті, літературі, театру, медицині і туризму.
 
 За матеріалами: Компьюлента
 |  
| 
 |  
|  |  
| 
 | 
 © АРАТТА. Український національний портал. 2006-2025.При передруці інформації, посилання на www.aratta-ukraine.com обов`язкове.
 © Автор проекту - Валерій Колосюк.
   |